OUTDOORPAGES FORUM
FORUM HOME
LATEST THREADS
LATEST REPLIES
OUTDOORPAGES
ECO-CARE TRUST
FISHING PAGES
BANK ANGLING
BARBEL FISHING
BASS FISHING
DROPSHOT FISHING
FISHING CLUBS
FLY FISHING
MATCH / FEEDER ANGLING
OFFSHORE FISHING
ROCK & SURF
SPECIMEN CARP
TIGER FISHING
LIGHT TACKLE BOAT
CAMPING PAGES
CONSERVATION PAGES
LIFESTYLE PAGES
PHOTOGRAPHY PAGES
SPORT PAGES
CLASSIFIEDS
LOUNGE
HELP & FAQ
FORUM SEARCH
OUTDOORPAGES

OutdoorPAGES FORUM

KOTOKO Hunting
Bird Hunting
Professional Hunting
Tel: 082 467 6460
SF Electronics
For all your solar and other needs
Best Prices / Best Products
Tel: 073 170 6417
CarpSeeker Baits
The BEST for GREAT results
Seleted for BEST results
Tel: 060 310 4814
 Ads by OutdoorPAGES 
FISHING >> FRESH WATER
Go BackGo Forum HomeRefresh this pageFrequently Asked Questions (FAQ)

THREAD DETAILS

Post New Reply      THREAD DETAILS VIEWS = 6701
 DE Rust - Hartbeespoort dam
Jartha
07-Jun-2009 13:09

Was vir Saterdag by de rust gewees. Water was baie skoon en die reuke is weg. Het teen 2 uur langs die oewer af gery en net 1 net in die water gekry met 2 karps van so 2kg.
Het iemand dalk vir my raad en hulp op was die verandering in die weer die oorsaak. Wil volgende naweek weer gaan.

[ VIEW LAST POST ]

REPLY #1

RE: DE Rust - Hartbeespoort dam
nitehawkies
07-Jun-2009 19:41

jartha !!!!

ek dink die weer het tog sy tol geeis in die hengel fasette , weens die kouefronte wat deur beweeg en die koue voorspeling van die komende week lyk hengel oor die algemeen .traag!

OP het volgende naweek n kompitisie by roodeplaat dam en glo my ek kners op my tande vir die enetjie
maar sterkt vir jou !!!!!

REPLY #2

Loek
08-Jun-2009 07:32

Die laaste keer (OP se eerste komp) het almal behalwe tweeouens geblank by DeRust. So moenie sleg voel nie.

REPLY #3

fontein
08-Jun-2009 09:04

Hehe Blank is geen vis nie ,non weighers is n ander storie,die kurperkies het uitgekom 2 2 soms jartha ratafia en y activator weer lyk nie mooi nie!

REPLY #4

WOUTER 0826761114
26-Sep-2010 19:18

ONS WAS VRYDAG DIE 24 SEPTEMBER 2010 BY DE RUST EN GLO MY DIE DAM IS VUIL EN DIT STINK VERSKRIKLIK EN DAAR IS BOONOP BAIE DIEFSTAL OOK. ONS HET DIT BELEEF, SO STERKTE VIR DIE MENSE WAT DAAR WIL GAAN VISVANG!!!!! DIE EIENAAR VAN DIE PLEK KAN DAREM AL LANKAL IETS OMTRENT DIE DIEFSTAL GEDOEN HET.

[ BACK TO TOP ]
 Did you know?

To make the forum more manageable OutdoorPAGES archives all posts older than 20 days. Use our ALL Posts or Forum Search features to access posts older than 20 days. The Forum Search feature allows you to search topics discussed on this forum since its inception in 2003. Just think how much info is contained in this resource. Want to become a better angler? Go Forum Search Now!!!

Copyright OutdoorPAGES. All rights reserved. No article or picture may be reproduced\published without the written consent of OutdoorPAGES.
The opinions expressed by authors and contributors does not necessarily reflect the viewpoint or policy of OutdoorPAGES.
Terms & Conditions | Privacy Policy

pub-8107763361343301